Self-assessment e-fulfilment

Veel bedrijven staan voor het dilemma: e-commerce zelf doen of uitbesteden? Besteden we alleen logistiek uit, of ook customer service en marketing? Outsourcing is niet altijd de oplossing, maar in welk geval wel? XPO Logistics en Supply Chain Media creëerden een self-assessment waarbij aan de hand van de symptomen en omgevingsfactoren kan worden bepaald in welke mate u hulp nodig heeft.

Het succes van een webshop staat of valt met de manier waarop het fulfilment is georganiseerd. Consumenten kunnen met een paar klikken hun bestelling 24/7 plaatsen, maar daar staat een complexe inspanning tegenover om aan de klantverwachting te voldoen. Of u dit proces beter kunt uitbesteden, is afhankelijk van de mate van impact die e-commerce heeft op uw business, oftewel de invloed die een e-commerce-kanaal uitoefent op de omzet, en hoe complex een e-commerce-implementatie is voor uw organisatie.

Download de self-assessement, vul de vragen in, tel de punten op en bereken het resultaat.

Download: Self-assessment e-fulfilment