Whitepaper: De Way Group is qua automatisering kritisch en eigenwijs

Kritische klanten houden je scherp. Wat dat aangaat heeft AFAS Software een goede klant aan de in Wormerveer gevestigde Way Group. Vooral vanwege de logistieke uitdagingen van de nautische, outdoor en sportgroothandel Technautic staan automatiseringsvraagstukken er voortdurend hoog op de agenda.

‘Met ons vorige ERP-systeem ging er geen order meer de deur uit. Zo’n schrikbeeld wil je natuurlijk nooit meer meemaken’, zegt Marco Oosterkamp, IT-manager bij de Way Group. Het duurde uiteindelijk tot 2010 voor het bedrijf besloot de knoop definitief door te hakken om zich te gaan oriënteren op een nieuw geautomatiseerd systeem.

Uiteindelijk is de keus gevallen op de ERP-oplossing van AFAS. Oosterkamp: ‘Met de CRM-oplossing van AFAS kunnen wij de klant van bestelling tot uitlevering volgens een geolied proces bedienen. Ook de mogelijkheden in het pakket om met business intelligence aan de slag te gaan, spraken ons aan.’

Download: Whitepaper Way Group