Planner bij AVEX (midcareer)

AVEX

Breukelen, 40 uur per week

Als familiebedrijf, met ons hoofdkantoor gevestigd in Breukelen, voorziet AVEX al meer dan 34 jaar bedrijven van innovatieve audiovisuele ICT-oplossingen. Vele top 100 bedrijven, worden met ruim 200 collega’s voorzien van de beste creatieve audiovisuele oplossingen. Wij werken met gerenommeerde A-merken en zijn ook internationaal actief met vestigingen in Brussel en Londen.

Je kunt ons én onze AV-systemen onder andere vinden in vele kantoren op de Zuidas, in complexe omgevingen zoals operatiekamers, in de grotere congres- en evenementenlocaties of bijvoorbeeld ter ondersteuning van de rechtspraak in de rechtszalen. Of in één van de vele studio’s die wij hebben geïnstalleerd en bedienen.

Daarnaast hebben wij een creatieve afdeling Event Facilities & Content Creation waarmee wij diverse evenementen voor (inter)nationale projecten verzorgen. Wij werken voor diverse opdrachtgevers, waaronder de KNVB en het Nederlands Elftal, VodafoneZiggo, Heineken en vele andere.

De afdeling Event Facilities verzorgt alle benodigde audiovisuele faciliteiten op maat voor evenementen met een tijdelijk karakter zoals presentaties, vergaderingen, videoconferenties, congressen, bedrijfsopeningen en overige events. Daarnaast is met toevoeging van onze studio’s een hele nieuwe markt aangeboord!

De functie:

Als Planner van de afdeling Event Facilities heb je een spilfunctie en vorm je de schakel tussen accountmanagers, projectleiders, magazijnmedewerkers en technici. In overleg met hen stem je voor elke productie de juiste inzet van technici en voertuigen af op de werklocatie. Je voorziet hen van alle relevante informatie om een productie op de juiste wijze uit te voeren. Hiermee stel je de opdrachtgever in staat de gewenste uitstraling en/of beleving te geven aan zijn congres, evenement, opening, vergadering of productpresentatie. Je plant zowel eigen personeel als freelancers. Daarnaast heb je een aantal administratieve taken waaronder controle van urenadministratie.

Jouw profiel

• Je bent een enthousiaste persoonlijkheid met een hart voor communicatie, planning en coördinatie.
• Je kunt structuur aanbrengen en weet prioriteiten te stellen.
• Je beschikt over overtuigingskracht, kunt verbanden leggen, snel schakelen en overziet oorzaak en gevolg.
• Je hebt een afgeronde mbo-opleiding en minstens enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
• Vanzelfsprekend ben je stressbestendig, zelfstandig, servicegericht en besluitvaardig. Je hebt een goed geografisch inzicht.

Wat bieden wij?

AVEX biedt je een afwisselende en uitdagende baan in een boeiende branche waar gebruik wordt gemaakt van de modernste technologieën. Binnen ons familiebedrijf heerst een open en positieve ‘can do’ sfeer. Plezier in je werk is de basis van goede resultaten. We stellen de klant centraal en voelen ons verantwoordelijk voor de werkzaamheden die we uitvoeren.

We bieden een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals dertien adv-dagen. Je komt te werken in een enthousiast team waarin samenwerking en werkplezier voorop staan en er ruimte is voor eigen inbreng en visie.

Check alvast onze website voor een eerste kennismaking met ons bedrijf op www.avex.nl.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie, vul dan het sollicitatieformulier in of mail je cv, voorzien van korte motivatie, naar vacatures@avex.nl. Of gebruik het sollicitatieformulier op onze website. Voor vragen over deze vacature kun je telefonisch contact opnemen met de afdeling HR via 0346-259259.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.