Nutrabolt kiest DSV Solutions als partner

Nutrabolt

Nutrabolt, een wereldwijd opererend bedrijf in sportvoeding, heeft DSV Solutions gekozen als belangrijkste partner voor zijn distributie, transport en logistiek.

Nutrabolt is van mening dat de warehousing-divisie van DSV kan voorzien in de behoeften en vereisten zoals zij die nu hebben. Tegelijkertijd zou DSV hen de schaalgrootte kunnen bieden om met de wereldwijd toenemende vraag mee te groeien. Dit omdat Nutrabolts activiteiten blijven evolueren naar meer markten en verschillende retailkanalen. Het bedrijf is bekend van merken als Cellucor (C4) en Xtend, die worden afgezet in meer dan honderd landen.

‘Als snelgroeiende, wereldwijde onderneming heeft Nutrabolt een logistiek partner nodig die ons bedrijf vandaag de dag kan bedienen, maar die ook de footprint en de technologie heeft voor de uitvoering van onze visie van morgen’, meldt Derek Geiss, Senior Vice President Supply Chain bij Nutrabolt. DSV heeft volgens hen die footprint en bovendien het transportnetwerk in de EU om deze groei te ondersteunen.

Win-winscenario

Peter van der Maas, Executive Vice President van DSV Solutions Nederland, bestempelt de samenwerking als een ‘win-winscenario’. Hij noemt Nutrabolt ‘een leidende speler op het gebied van sportvoeding’, wiens groei in Europa gefaciliteerd zal worden door DSV. Dat zal gebeuren vanuit haar warehouse in Maastricht. DSV heeft meer dan 60.000 werknemers in meer dan tachtig landen.