Nespresso Logistieke Webshop van het Jaar

Nespresso is de winnaar van de award ‘Logistieke Webshop van het Jaar 2011’. Volgens de jury toonde de koffiespecialist een goed evenwicht tussen de front-office- en back-office-organisatie. Nespresso eist veel van zijn logistiek dienstverleners en de jury constateerde dat deze ook op hoog niveau presteren. Daarmee was Nespresso voor de jury, onder voorzitterschap van Andries van Daalen (directeur Operations van Wehkamp), de overtuigende winnaar.

De jury verkoos Nespresso boven mede-finalisten Albelli (albumprinter) en Hema na een zorgvuldig en weloverwogen beoordelings- en selectieproces. Op 25 januari werd de prijs, een sculptuur met oorkonde, overhandigd aan Christophe Jouanneau, supply chain & procurement director van Nespresso Benelux, en Frederik Desombere, transport manager Benelux. De trotse winnaars zien de prijs als een kroon op een periode van hard werken en een aansporing om hun klanten nog beter te bedienen.

De award Logistieke Webshop van het Jaar is een initiatief van de vereniging Logistiek management, de Webwinkel Vakdagen en logistiek dienstverlener DeliveryMatch en werd dit jaar voor het eerst uitgereikt.