Media: de opvallendste titels van 2008

2008 komt te boek te staan als een jaar met veel grote ontwikkelingen en doorbraken. De redactie van Supply Chain Magazine maakte een keuze uit de dit jaar verschenen boeken en films die het beste een treffend tijdsbeeld van dit jaar geven. Met:
– ‘Five Future Strategies You Need Right Now’ (2008), door George Stalk; uitgeverij Harvard Business Press.
– ‘Nederland is logistiek’ (2008), door Dick van Damme en Heres Stad; eigen uitgave van vereniging Logistiek management.
– ‘The new age of innovation, driving co-created value through global networks’ (2008), door C. K. Prahalad en M.S. Krishnan; uitgeverij McGraw Hill.
– ‘Gepast en ongepast geld. Een zoektocht naar het geweten van banken’ (2008), door Hans Ludo van Mierlo; uitgeverij Scriptum.
– ‘The Power of Two’ (2008), door Carlos Cordón en Thomas Vollmann; uitgeverij Palgrave Macmillan.
– ‘Why Popcorn Costs So Much at the Movies, And Other Pricing Puzzles’ (2008), door Richard B. McKenzie; uitgeverij Springer Science+Business Media.
– ‘Maatschappelijk Verantwoord Ketenmanagement’ (2008), door professor Bart Vos, Gerdien Dijkstra en Klaas van den Berg; uitgeverij Van Gorcum.
– ‘Dokter in overall’ (2008), door Karel Van Bever; uitgeverij EPO.
– ‘WALL.E’ (2008), geregisseerd door Andrew Stanton; Pixar Animation Studios.
– ‘Dodenmars’ (2008), door Martijn Lofvers; uitgeverij Aspekt.
– ‘De Vikingen zijn terug’ (2008), door Claes Andréasson en Steve Stri; uitgeverij Spectrum.

Lees dit artikel in .pdf >>