Marketing- en sales-specialist bij Supply Chain Media

Supply Chain Media logo
Supply Chain Media zoekt een allround marketingtalent dat strakke deadlines kan managen! Jij werkt graag in een dynamische omgeving en houdt zonder problemen meerdere ballen in de lucht. Jouw agenda is gevuld met afwisselende activiteiten als planning en uitvoering van campagnes, managen van traffic en netwerken met interessante bedrijven. Wil je werken op het snijvlak van cross-mediale marketing en sales in B2B, dan is dit jouw job!

Even voorstellen

Supply Chain Media is een zeer dynamische en internationaal georiënteerde uitgever in Doetinchem met lezers in meer dan 110 landen. De Nederlandstalige uitgave Supply Chain Magazine heeft lezers in print en online. De behoefte aan kennis over het strategische vakgebied van supply chain management groeit enorm en het magazine speelt hier succesvol op in.
De succesformule: Supply Chain Media heeft een strakke focus op de praktijkwereld van de primaire lezersdoelgroep, supply chain managers en directeuren. Daarnaast helpt het adverterende bedrijven (de Premium Partners) met de co-creatie van relevante, aantrekkelijke content als onderdeel van een complete AIDA-cyclus. Met de SCM Professionals Club brengen zij de supply chain professionals van Nederlandse bedrijven met elkaar in contact om kennis te delen.
Supply Chain Media is altijd als eerste op de hoogte van de trends en ontwikkelingen op het gebied van supply chain – en de lezers dus ook. Dat maakt hen succesvol!

Geen dag is hetzelfde

  • Je werkt mee aan commerciële mailings en zet commerciële orders in de planning.
  • Jouw creativiteit vertaalt zich in multimediale marketingcampagnes in print en online voor werving van abonnees en clubleden.
  • Tijdens de afsluiting van het magazine ben je verantwoordelijk voor de traffic en heb je contact met collega-marketeers voor aanlevering van advertentiemateriaal en commerciële content.
  • Je runt de SCM Professionals Club, waarvoor je regelmatig direct contact hebt met supply chain managers om leden te behouden en te werven.
  • Voor de eigen events en workshops verzorg je de evenementenmarketing.

Wie ben jij?

  • In deze wereld draait het om abonnees en leden, dus je hebt een behoorlijke commerciële drive.
  • Je kunt goed plannen en prioriteiten stellen en werkt nauwkeurig.
  • Je bent zelfstandig en bezit een groot zelfstartend vermogen.
  • Je stelt je ondernemend en proactief op met een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je communiceert zeer sterk, zowel verbaal als op papier.
  • Je hanteert de balans tussen creativiteit, inventiviteit en pragmatisme.
  • Je kunt makkelijk met onbekenden netwerken.
  • Je vindt het leuk om in een klein team aan campagnes en evenementen te werken.

Op jouw cv komen wij onder andere tegen dat je

  • Een relevante HBO-opleiding (communicatie/sales/marketing) hebt afgerond.
  • Een aantal jaren werkervaring hebt, liefst in B2B.
  • Beschikt over organisatorische skills.
  • Kennis hebt van moderne media.
  • De Nederlandse en Engelse taal uitstekend beheerst zowel in woord als geschrift.
  • In het bezit bent van een rijbewijs en auto.

Hoe nu verder?

Is deze allround functie op jouw lijf geschreven? Solliciteer dan direct! Wil je meer informatie bel, mail of app dan met MRKTNG.nl: je kunt contact zoeken met Claudia van Gestel via 06-51023860 of Carianne Peters via 06-53463136. Daarnaast zijn ze bereikbaar via info@mrktng.nl en 0314-200090.

Supply Chain Media vacature