
- Dit evenement is voorbij.
Workshop Mustad
donderdag | 12 september 2019

Hoe zorg je dat jouw bedrijfsstrategie en de supply chains succesvol zijn afgestemd op de wisselende wensen van de klant? Op donderdag 12 september organiseert Supply Chain Media samen met Mustad en Involvation hierover een actieve workshop in Utrecht. De Mustad Hoofcare Group, ’s werelds grootste fabrikant en verkoper van verzorgingsproducten voor paarden, is bezig met de strategie om klanten als hoefsmeden, paardeneigenaren en dierenartsen zo goed mogelijk te bedienen.
Demand Driven Supply Chain Management is een nieuwe strategie voor producenten in een omgeving van chronisch onbetrouwbare voorspellingen en planningen. Adviesbureau Involvation heeft een praktische benadering om de serviceparadox van beter én goedkoper leveren te doorbreken.
Programma 12 september 2019:
15.30 uur Ontvangst
15.50 uur Welkom door Martijn Lofvers, Chief Trendwatcher Supply Chain Media
16.00 uur Demonstratie paardenverzorging door Mustad
16.30 uur Presentatie bedrijfs- en supply chain-strategie door Diederik Schneemann, Director Supply Chain & Procurement bij Mustad Hoofcare Group
17.00 uur Workshop Demand Driven Supply Chain door Alex Tjalsma van Involvation
18.00 uur Netwerkborrel
Locatie:
Universiteit Utrecht
Faculteit Diergeneeskunde – afdeling paarden
Yalelaan 112
3584 CM Utrecht
Meld je snel aan!
Ben jij een supply chain professional en verantwoordelijk voor de supply chain binnen een bedrijf? Dan ben je van harte welkom! Graag ontvangen we uiterlijk 4 september je aanmelding met daarin je naam, functie en het bedrijf waar je voor werkt. Aanmelden kan door een mail te sturen naar marketing@supplychainmedia.nl. Let wel: vol = vol. Tot 12 september!