De supply chain-trends van 2018 op een rijtje
De jaarlijkse trendspecial van Supply Chain Magazine is weer uit! In een serie van tien trendinterviews geven supply chain-experts van toonaangevende bedrijven hún visie op actuele trends. Centraal thema daarbij is dit keer de vraag: hoe is op een innovatieve manier een (externe) trend met succes geadresseerd bij een specifieke klant? En zeg nou zelf: dat prikkelt toch ook úw nieuwsgierigheid?
Welke belangrijke externe trends raakten de klanten van uw bedrijf? Welke oplossing is daarbij toegepast? En wat waren de resultaten voor de klant? Stuk voor stuk vragen waarop de geïnterviewde experts van BLMC Supply Chain Optimization (Tijmen Muijs), Chainalytics (Pieter Bauwens en Erik Diks), Ctac (Johan Looijmans), DSV Solutions (Meinderdjan Botman), Involvation (Alex Tjalsma), MP Objects (Martin Verwijmeren), PwC (Bas Voeten en Jaap-Willem Bijsterbosch), Slimstock (Jan Kraaijeveld), Solventure Nederland (Michel van Buren) en Transwide & Teleroute (Fabrice Maquignon) openhartig antwoord geven in de nieuwe trendspecial van Supply Chain Magazine.
Supply Chain Trend Diner
Overigens doen bovengenoemde supply chain experts niet alleen in Supply Chain Magazine hun verhaal uit de doeken; zij zullen op donderdag 30 augustus ook aanschuiven bij het Supply Chain Trend Diner 2018. Tussen de gangen door geven zij daar een pitch van de meest actuele trends op het gebied van supply chain. Wat zijn de belangrijkste trends in de business? Wat voor impact hebben ze op supply chains? En hoe kun je hier als bedrijf op anticiperen? Genodigde supply chain-directeuren krijgen antwoord op die vragen tijdens een ‘walking dinner’. Het jaarlijks gehouden Trend Diner – een initiatief van Supply Chain Media – vindt plaats bij Parkrestaurant Anafora in Utrecht.
Trendspecial 2018
De trendspecial is in print en op de app alleen verkrijgbaar voor abonnees. De tien trendinterviews zijn ook voor niet-abonnees individueel te downloaden op de website.
- BLMC Supply Chain Optimization: ‘Supply chain is een krachtig wapen in de commerciële strijd’
- Chainalytics: ‘Ieder klantsegment de juiste supply chain’
- Ctac: ‘Flexibiliteit en schaalbaarheid door automatisering supply chain’
- DSV Solutions: ‘Slimme marketingcampagnes en 3D-printen helpen werkkapitaal te verkleinen’
- Involvation: ‘Betrouwbare toevoer slimme meters door Demand Driven Supply Chain Management’
- MP Objects: ‘Klanten optimaal bedienen met Micro Supply Chains’
- PwC: ‘Bedrijven leren de klant steeds beter kennen’
- Slimstock: ‘Minder logistieke bewegingen door slimme voorraadoptimalisatiesoftware’
- Solventure Nederland: ‘Strategy-driven S&OP step by step’
- Transwide & Teleroute: ‘Kosten besparen met digitaliseren’